Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak si mě v tramvaji vyfotil homosexuál a Škromach oponent

V pondělí jsem jel domů tramvají a naproti mě stáli dva mladí kluci, kteří se dívali na sebe poněkud divně. Po chvíli jsem si uvědomil, že jsou to asi ti homosexuálové, zbystřil jsem zrak, jelikož nikdy jsem je tak zblízka neviděl, byli asi půl metru ode mne…

Něco si pořád povídali a já nevěděl kam se mám dívat, ale cesta měla trvat ještě delší dobu. V té situaci mě na jistý čas opustila zlost nad opětovným zdražováním jízdného, které nám pan Bém připravil, aby mohl zaplatit oplympijádu. Jeden z nich se občas na mě podíval. Má žena Jiřina říkala, že jsem býval fešák, tak mi nebylo všechno jedno, řeknu Vám. Ten druhý začal mezitím psát zprávu do mobilu a usmíval se u toho. Já jsem se moc neusmíval, jelikož mi důchodci moc důvodů ke smíchu nemáme a v tomto případě jsem navíc nevěděl, jak se mám tvářit, abych vypadal, že si jich nevšímám. Vtom ten první vzal mobil tomu druhému a usmál se na mě. Nevím, pomalu jsem začal být nejistý. Jestliže jste vystaveni neočekávané situaci, nevíte, jak budete reagovat. Jestliže se pořád zdražuje například cestovné, jste na to už za těch dvacet let od komunistů připraveni a víte, že budete kvůli tomu nadávat, ale nějak Vás to nepoloží. Ale když se na Vás dívá mladík s mobilem v ruce hned naproti Vám a usmívá se na Vás, jste v koncích. „Mohu si Vás vyfotit?“ Zeptal se ten druhý. Vystupoval jsem z tramvaje navždy zvěčněn někde v tom telefonu. Paní lektorka z kompjůtrového kurzu nám totiž říkala, že je dobré, když se k okolí chováme slušně, potom i ostatní se budou chovat stejně k nám. Řekla mi, abych se nebál a klidně o tom do deníku napsal. Chtěl jsem sice psát o tom, jak v pondělních Lidových novinách Škromach oponoval navrhované důchodové reformě, kde by se každý mohl rozhodnout neodvádět několik procent z platu na sociální pojištění, ale tyto peníze vkládat třeba k penzijním fondům, které mu nabízejí zhodnocení. Co mu na tom zase vadí? To snad nevěří lidem, že jsou dostatečně schopní rozhodovat o své budoucnosti a svých financích sami? To si opravdu myslí, že stát to udělá líp? Pane Škromachu, nechte ty mladé žít podle svého a nekecejte jim do toho pořád! Nám do toho komunisti kecali 40 let a jak to dopadlo! Převracíme každou korunu než něco koupíme a bude to už jenom horší, pokud se s tím něco neudělá! Tak jsem zase trochu odbočil. Ale psal jsem o mém zážitku z tramvaje z jednoho prostého důvodu. Konečně se na mě někdo nedíval jako na obsazovače sedadel v tramvajích, věčně nespokojeného, smradlavého dědka nad hrobem, ale si mě dokonce vyfotil. Svět je dnes pro mě poněkud divný, divnější než býval zamlada, olympijáda v Praze, tání ledovců, mladíci v tramvaji, nesmyslné dohady o reformách, počítaní rohlíků z malého důchodu… Ale pro ty mladé je to asi už normální svět. Nazhledanou.

Autor: Vojtěch Truhlář | středa 19.9.2007 13:10 | karma článku: 26,39 | přečteno: 2875x
  • Další články autora

Vojtěch Truhlář

Moderní KSČM podle Jana Švejnara aneb sbohem soukromé vlastnictví

Tak nám to pan Švejnar pěkně ukázal. Přerodil se ekonom, co žil roky v Américe, v politika. Takový přerod po česku. A že když komunisti odsoudí svoji minulost, tak prý s nimi bude jednat, jako s každou jinou politickou stranou. Panu Švejnarovi se asi idea býti prezidentem náramně zalíbila a snaží se co může...

19.12.2007 v 15:52 | Karma: 27,77 | Přečteno: 2886x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Běžný den českého důchodce

Z pobavením jsem si dnes ráno přečetl článek v Frontě o tom, jak se mladá paní redaktorka převlékla za babičku a zkusila být na den pražskou důchodkyní. A z průzkumu, který ke článku redakce provedla taky vyplynulo, že se u nás lidé bojí stárnutí. Prosim vás, víte jaký to je klid nemít celý den co na práci?! Váš den začíná tím, že vstanete v půl sedmé...

12.12.2007 v 12:53 | Karma: 25,50 | Přečteno: 2718x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Český národe nejsi nepřejícný, objevil jsi svého Jánošíka

Včera u snídaně jsme s Honsíkem řešili, jak si užít více než 500 miliónů a neupadnout tím do podezření. Ani jeden jsme na nic pořádného nepřišli. Já je chtěl jednoduše nechat doma a postupně utrácet. Jenže Honsík přinesl počítačku a zpočítal mi, že já bych je neutratil ani za osum životů...

5.12.2007 v 12:46 | Karma: 25,22 | Přečteno: 2578x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

„Ať pohrobek nebo topol, radši zůstat furt už na mol!“+o větrníčku

Pane Předsedo Topolánku, vážení, nemá kdo dělat! Nejsou dělníci, nejsou lékaři, nejsou technici. A průměrný Čech prý vydělá 21 a půl tisíce brutto. Propadám úžasně uvolňujícímu pocitu – nejsem průměrný! Pojďme do ulic jako Francouzi, pojďme...

28.11.2007 v 13:29 | Karma: 34,10 | Přečteno: 4483x | Diskuse| Společnost

Vojtěch Truhlář

Svíčky na Národní třídě a lítající Topolánek s Eurem

„Dobrý den pane doktore, bolí mě játra, co mám dělat?“ Lehněte si, přečtete brožuru ministerstva zdravotnictví a uleví se vám...“ Prosím Vás, dokonce i za toto prý budu od ledna platit. Slečna lektorka od kompjůtrů mě jako věčného optimistu...

22.11.2007 v 14:58 | Karma: 19,40 | Přečteno: 2464x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:25

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2946x
já jsem již v důchodu, mám rád václavskou klobásu, ale jíst ji moc nemůžu kvůli zdraví, pracoval jsem v muzeu, nebyl jsem ve straně, rád hraji karty s kámošem Béďou, žiji z důchodu

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky