Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Češi zhubnou, obilí půjde na biopaliva a Nobelovku panu Wintonovi

„Dvakrát měř, jednou řež!“ Pro chléb to bude platit dvojnásob, jelikož zdraží až na 25 korun českých jak psali na Frontě. Důvodem pro toto zdražení je poněkud zvláštní okolnost, která mě nedovolí ani tvrdou kůrku od té doby vyhodit, nenapadne to už ani kamaráda Béďu z karet, ani paní Hromádkovou od sousedů. V rámci celosvětové oteplovací kampaně se totiž obilí bude používat jako palivo, tudíž na chléb již nezbude, bude…

dražší a menší. Jak jednou řekl můj oblíbený pan spisovatel Hemingvej: „Štěstí - to je prostě dobré zdraví a špatná paměť,“ z toho důvodu bych chtěl tuto správu co nejdříve zapomenout, jelikož zdraví mám zatím v normě, tedy až na ty játra. Poněkud pozoruhodným faktem se jeví, že provozovatelé supermárketů byli k zemědělcům lítostiví a nechali se slyšet, že zdražování chápou a rádi zdraží. My důchodci se s našimi malými důchody tímto připojujeme a také vás chápeme, vždyť reforma je nutná Pane Předsedo Topolánku, proto ty kůrky! Co se týče novinek z našeho hlavního města, v uměleckoprůmyslové škole na Palackého náměstí vystavují byt pana Husáka o velikosti 3+1. Byli jsme se s Béďou tam minule podívat, prosím Vás, vždyť v takovém by takový papaláš nikdy nebydlel, hnusné koberce, takové to poněkud nefkusné papundeklové jádro, tito lidé a jejich přisluhovači bydleli úplně jinak, nicméně bydlí tam doteď. Pár z nich pořád potkávám a opět se reději snažim držet Hemingvejova citátu. To já mám doma nábytek, co jsme s Jiřinou kupovali hned po svatbě a jsem spokojený. Kam bych já někam ke Švédům do těch Ikejí chodil, když už jsme zase u těch Švédů, lepší pocit na srdci mi udělala návštěva pana sira Nicolase Wintona, který před smrtí zachránil stovky židovských dětí. Nobelovku pro něj! Nazhledanou

Autor: Vojtěch Truhlář | čtvrtek 11.10.2007 15:40 | karma článku: 20,55 | přečteno: 2091x
  • Další články autora

Vojtěch Truhlář

Moderní KSČM podle Jana Švejnara aneb sbohem soukromé vlastnictví

Tak nám to pan Švejnar pěkně ukázal. Přerodil se ekonom, co žil roky v Américe, v politika. Takový přerod po česku. A že když komunisti odsoudí svoji minulost, tak prý s nimi bude jednat, jako s každou jinou politickou stranou. Panu Švejnarovi se asi idea býti prezidentem náramně zalíbila a snaží se co může...

19.12.2007 v 15:52 | Karma: 27,77 | Přečteno: 2886x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Běžný den českého důchodce

Z pobavením jsem si dnes ráno přečetl článek v Frontě o tom, jak se mladá paní redaktorka převlékla za babičku a zkusila být na den pražskou důchodkyní. A z průzkumu, který ke článku redakce provedla taky vyplynulo, že se u nás lidé bojí stárnutí. Prosim vás, víte jaký to je klid nemít celý den co na práci?! Váš den začíná tím, že vstanete v půl sedmé...

12.12.2007 v 12:53 | Karma: 25,50 | Přečteno: 2718x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Český národe nejsi nepřejícný, objevil jsi svého Jánošíka

Včera u snídaně jsme s Honsíkem řešili, jak si užít více než 500 miliónů a neupadnout tím do podezření. Ani jeden jsme na nic pořádného nepřišli. Já je chtěl jednoduše nechat doma a postupně utrácet. Jenže Honsík přinesl počítačku a zpočítal mi, že já bych je neutratil ani za osum životů...

5.12.2007 v 12:46 | Karma: 25,22 | Přečteno: 2578x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

„Ať pohrobek nebo topol, radši zůstat furt už na mol!“+o větrníčku

Pane Předsedo Topolánku, vážení, nemá kdo dělat! Nejsou dělníci, nejsou lékaři, nejsou technici. A průměrný Čech prý vydělá 21 a půl tisíce brutto. Propadám úžasně uvolňujícímu pocitu – nejsem průměrný! Pojďme do ulic jako Francouzi, pojďme...

28.11.2007 v 13:29 | Karma: 34,10 | Přečteno: 4483x | Diskuse| Společnost

Vojtěch Truhlář

Svíčky na Národní třídě a lítající Topolánek s Eurem

„Dobrý den pane doktore, bolí mě játra, co mám dělat?“ Lehněte si, přečtete brožuru ministerstva zdravotnictví a uleví se vám...“ Prosím Vás, dokonce i za toto prý budu od ledna platit. Slečna lektorka od kompjůtrů mě jako věčného optimistu...

22.11.2007 v 14:58 | Karma: 19,40 | Přečteno: 2464x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2946x
já jsem již v důchodu, mám rád václavskou klobásu, ale jíst ji moc nemůžu kvůli zdraví, pracoval jsem v muzeu, nebyl jsem ve straně, rád hraji karty s kámošem Béďou, žiji z důchodu

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky