Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Igor

22. 11. 2007 17:04
Vážený soudruhu

musíte už premiérovi prominout, že se vás a smečky rudochů neoptal kam a kudy má letět a kde má a s kým o čem jednat. Kdyby místo něho letěl Grebeníček, Filip, Gottwald, Novotný a zvědavě byste pozvedl své brežněvovské obočí, tak by vás s rozběhem kopli do řiti a zavřeli. Nebo máte alzhajmra???

0 0
možnosti

modryhovnival

24. 11. 2007 15:26
Re: Vážený soudruhu

modré prase zachrochtalo

0 0
možnosti

nyny.

22. 11. 2007 16:04
karma jako obvykle

A co na to kamarád Béďa ?

0 0
možnosti

velkorypal

22. 11. 2007 15:36
holé ruce.

Pane Truhlář, jste úžasný. Už nemáme holé ruce už máme hole v ruce. ne to byl žert, ani ty holé zadky nemáme a kdo má, tak se většinou nestará aby neměl.  Přeji vám klidné stáří a ještě hodně vánoc.

0 0
možnosti

grm

22. 11. 2007 15:29
mame hole ruce :)

"mame hole zadky" je lepsi :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2946x
já jsem již v důchodu, mám rád václavskou klobásu, ale jíst ji moc nemůžu kvůli zdraví, pracoval jsem v muzeu, nebyl jsem ve straně, rád hraji karty s kámošem Béďou, žiji z důchodu

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky