Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

„Ať pohrobek nebo topol, radši zůstat furt už na mol!“+o větrníčku

Pane Předsedo Topolánku, vážení, nemá kdo dělat! Nejsou dělníci, nejsou lékaři, nejsou technici. A průměrný Čech prý vydělá 21 a půl tisíce brutto. Propadám úžasně uvolňujícímu pocitu – nejsem průměrný! Pojďme do ulic jako Francouzi, pojďme…

…slavit naši podprůměrnost! Vážení, věřím, že nás je v naší vlasti tak 70 procent. Vidíte tu radost na tvářích lidí v ulicích, kteří se vracejí v půl sedmé domů z práce a těší se na další práci během večera? No, vidíte ty úsměvy? Sdražování je jen důsledek toho, jak úžasně se v této zemi žije, my na to máme! Ne, nesblásnil jsem se, nýbrž můj pan doktor na játra mi poradil, dívat se na svět optimističtěji dávajíc mi do rukou novou brožuru ministerstva zdravotnictví, abych věděl, kam dávat bankovky během další návštěvy. Jo, starej Blažek, co sebou tehdá praštil ve špitálu a už se nezvedl, ten věděl, co dělá. Vážení spoluobčané, pojďme na náměstí a křičme: „Vypnu kamna, nandám bundu!“, „Nejím chleba, radši hubnu!“, „Nedám mince, nechci Euro!“, „Nízký důchod, s tím do háje už choď!“ nebo „Ať pohrobek nebo topol, radši zůstat furt už na mol!“ Přestal jsem topit a pořád žiju, navracím se k přírodě. Zezelenalí by mi měli poslat metál, jelikož jsem si postavil do okna takový ten malý větrníček a hřeje mě pohled na něj. Vypnul jsem teplou vodu, ráno se tak lépe probouzí, mám jedinou žárovku v bytě, abych viděl na moudrou knihu. Ale jsem šťastný, stejně jako ti lidé v ulicích… A co na to říkal můj kamarád Béďa? „Vojto, měl bys přestat čumět na tu Novu.“ Nazhledanou!

Autor: Vojtěch Truhlář | středa 28.11.2007 13:29 | karma článku: 34,10 | přečteno: 4483x
  • Další články autora

Vojtěch Truhlář

Moderní KSČM podle Jana Švejnara aneb sbohem soukromé vlastnictví

Tak nám to pan Švejnar pěkně ukázal. Přerodil se ekonom, co žil roky v Américe, v politika. Takový přerod po česku. A že když komunisti odsoudí svoji minulost, tak prý s nimi bude jednat, jako s každou jinou politickou stranou. Panu Švejnarovi se asi idea býti prezidentem náramně zalíbila a snaží se co může...

19.12.2007 v 15:52 | Karma: 27,77 | Přečteno: 2886x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Běžný den českého důchodce

Z pobavením jsem si dnes ráno přečetl článek v Frontě o tom, jak se mladá paní redaktorka převlékla za babičku a zkusila být na den pražskou důchodkyní. A z průzkumu, který ke článku redakce provedla taky vyplynulo, že se u nás lidé bojí stárnutí. Prosim vás, víte jaký to je klid nemít celý den co na práci?! Váš den začíná tím, že vstanete v půl sedmé...

12.12.2007 v 12:53 | Karma: 25,50 | Přečteno: 2718x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Český národe nejsi nepřejícný, objevil jsi svého Jánošíka

Včera u snídaně jsme s Honsíkem řešili, jak si užít více než 500 miliónů a neupadnout tím do podezření. Ani jeden jsme na nic pořádného nepřišli. Já je chtěl jednoduše nechat doma a postupně utrácet. Jenže Honsík přinesl počítačku a zpočítal mi, že já bych je neutratil ani za osum životů...

5.12.2007 v 12:46 | Karma: 25,22 | Přečteno: 2578x | Diskuse| Ostatní

Vojtěch Truhlář

Svíčky na Národní třídě a lítající Topolánek s Eurem

„Dobrý den pane doktore, bolí mě játra, co mám dělat?“ Lehněte si, přečtete brožuru ministerstva zdravotnictví a uleví se vám...“ Prosím Vás, dokonce i za toto prý budu od ledna platit. Slečna lektorka od kompjůtrů mě jako věčného optimistu...

22.11.2007 v 14:58 | Karma: 19,40 | Přečteno: 2464x | Diskuse| Kultura

Vojtěch Truhlář

„Už je to v …! Dej mi to kolo nebo tě uhodím máslem!“

„Tanky jsou to tady!“ přiběhl tehdá v srpnu osmašedesátého otec k nám večer domů. „Už je to tady!“ telefonoval Béďa do musea, kde jsem pracoval tehdá v listopadu devětaosmdesátého. První výkřik mě zastihl jako mladého otce rodiny, druhý jako čerstvého dědečka. „Máslo a všechno ostatní zdraží od nového roku!“ tato zpráva mě zastihla jako důchodce s dírou v kapse. Říkám si, panebože pane Předsedo Topolánku, ať už nikdo nic nekřičí...

15.11.2007 v 14:47 | Karma: 23,48 | Přečteno: 2317x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2946x
já jsem již v důchodu, mám rád václavskou klobásu, ale jíst ji moc nemůžu kvůli zdraví, pracoval jsem v muzeu, nebyl jsem ve straně, rád hraji karty s kámošem Béďou, žiji z důchodu

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky