Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V.I.Lehnin

8. 11. 2007 19:48
Komunisti

Nečetli jste náhodou prohlášení KSČM u příležitosti 90. výročí VŘSR? Ať nám netvrdí, že jsou demokratickou stranou. Zase a zase jen lžou a nenávidí. Měli by se zakázat, nebo odebrat volební právo jejich voličům - důchodcům!

0 0
možnosti

antisoudruh

7. 11. 2007 16:38
Správné slova

Konečně jste napsal něco pořádnýho, to je názor rovného chlapa. Je na vás seriózní, že jste to teď tak otevřeně vyjádřil. A navíc nevypadáte zatrpkle. Já osobně se někdy zatrpklosti nemůžu ubránit, ale cesta tudy asi nevede. Ta minulá doba byla hrozná a většinu lidí dost pokřivila. Snad bude lépe. Důkazem je i odsouzení prokurátorky Polodnové, jak soudila Horákovou. Správně píšete, že na každého jednou dojde.

0 0
možnosti

Sabina Krajcuskova

7. 11. 2007 16:11
2 kluboš

jste v důchodu ? jestli jo, tak víte, že pustit se do něčeho pořádnýho je dneska smrt, jestli ne, tak neseďte doma a začněte něco dělat sám...hmm...

0 0
možnosti

kluboš

7. 11. 2007 13:57
.

Neni za co bojovat? A nevadi vam treba ve stromovce ruina Slechtovy restaurace? Ja bych se jentak nevalel a pustil se do neceho poradnyho......

0 0
možnosti

Bedrich

7. 11. 2007 13:57
Takže jako jmenovec Vašeho přítele Béďy

taky zdravím do kompjůtru. :-)

No jo, on ten Čunek je takový Vsetínský Rasputin. Vlastně ještě více. Rasputina votrávili arzenem, pak ještě několikrát postřelili a nakonec ho dostali až když ho potopili pod led. A Jiří byl potopen a přežil. :-)

0 0
možnosti

Bokvas

7. 11. 2007 13:53
Články se mi líbí, to ano,

ale stále se nemohu zbavit dojmu, že jde o nějakou fikci. Podezřelý je mi ten neuvěřitelný pravopis, zvláště když panu Truhlářovi není ještě sedmdesát (jinak by přece jezdil MHD zdarma, viz jeden z prvních článků). Takhle by asi psala moje babička, která se narodila roku 1901 a byla žena z lidu.

0 0
možnosti

Bedrich

7. 11. 2007 14:00
Re: Články se mi líbí, to ano,

Bokvasi, v tom to asi bude, že autor se dělá podstatně mladším, než ve skutečnosti je. Já bych mu dle tej fotky hádal nejmíň 80. Ale na druhé straně má fakt osobitý humor a nadhled a vitalitu větší, než leckterý třicátník.

0 0
možnosti

monika m.

7. 11. 2007 13:32
Hezke

rada ctu Vase clanky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2946x
já jsem již v důchodu, mám rád václavskou klobásu, ale jíst ji moc nemůžu kvůli zdraví, pracoval jsem v muzeu, nebyl jsem ve straně, rád hraji karty s kámošem Béďou, žiji z důchodu

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky