Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

janahaf

2. 11. 2007 8:42
Skvělý článek

Karmuji, moc hezky napsáno, Vaše články čtu moc ráda, jen tak dál!R^

0 0
možnosti
TS

Trnitý Sirup

2. 11. 2007 7:27
Ano ano

... dobře jste to napsal, pane Truhlář. ;-)

0 0
možnosti

Karel Janouch

2. 11. 2007 7:02
Pro všechny ovce, bez názoru

Tak ovečky, nejdřív si zjistím fakta a teprv potom si udělám názor, ono opravdu nestačí přečíst si na iděs.cz jeden článek a okamžitě se tím nárorem ztotožnit. Jste jen banda tupých ovcí.

Viz:

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=512805

Btw... Proč tyto fakta nejsou iděs.cz po chuti a nezveřejní je na tomto serveru?

Jo a autor tohoto článku je asi hodně zarytý komouš... Navíc chudáček, nadávat a překrucovat něcí přijmení mi přijde na úrovni základní školy:-©

0 0
možnosti

Vomlel

1. 11. 2007 23:18
Konec lidovců

Je zřejmé, že tato kauza je jedním z posledních hřebíků do rakve skomírající KDU-ČSL. Kde jsou ty časy, kdy tam byl J.Lux. Ten měl na rozdíl od dnešní sebranky aspoň nějakou úroveň. Čunek je však vrchol (=dno) jejich úpadku. A nezachrání to ani spívající Parkanová nebo vypočítavý Kalousek. Slovy klasika: Dávám lidovci rok, maximálně dva...:-/

0 0
možnosti

občasný čtenář

1. 11. 2007 22:46
Re: xRocky

Souhlasím s vaším názorem, že při nejmenším neeticky se  J.Čunek zachoval a byl  jsem proto zvědavý na jeho vysvětlení. Vystoupení bylo při nejmenším trapné a vysvětlení tam nebylo žádné. Co mě ale zaujalo na jeho vystoupení a proč vám píši - je to proto, že mě rozčílilo jeho prohlášení, že v době pobírání dávek byl běžným občanem. Okamžitě jsem reagoval dotazem, čím že to je teď. Opravdu to již běžný občan není, nejen tím, že má rozsáhlou právní imunitu, ale hlavně tím, že se nestydí vystoupit, i když se nemůže obhájit a mlží a mlží. Já bych vystoupil až s důkazem své neviny, nebo lezl kanálama. Zřejmě proto nejsem ve vysoké politice.

0 0
možnosti

brouk

1. 11. 2007 22:16
Vynikajici

Pane Truhlari, nenechte se odradit fanklubem KDU-CSL nize.  Piste dal R^R^R^

0 0
možnosti

xy

1. 11. 2007 22:39
Re: Vynikajici

jj, karma R^;-)

0 0
možnosti

spravedlivy

1. 11. 2007 21:51
vase hloupost

Mravokarce,Petr,nekonformista,HolmesS,

zanys,Pigii.vy vsici musite byt cunikovi bratranci.

0 0
možnosti
JN

HolmesS

1. 11. 2007 21:57
Re: vase hloupost

Vysmívat se někomu pro jméno je, chlapče, projev žáků tak několika prvních tříd základní školy. Jenže jak se zdá, tak ty jsi absolvoval jen školu zvláštní a v důsledku toho tě duševní vyspělost absolventů prvních pěti ročníků normální školy evidentně fascinuje. :-©

0 0
možnosti

Mravokarce

1. 11. 2007 21:10
dlouho

utajovana nenavist konecne vyrasila na povrch? ubohost, totalni (totalitni) ubohost...

0 0
možnosti

Petr

1. 11. 2007 20:38
UBOHOST!!!

Článek pana Truhláře to je opravdu ubohost.Takovou slátaninu jsem v životě nečetl.Ale když jsem se kouknul na vaši fotku bylo mě hned jasno.Znám vás už dlouhá léta a myslím si že jako komunistický funkcionář jste si taky dost nakradl.Navíc Vy rovnou vynášíte rozsudky a nemáte důkazy.Tak přesně tak jste to dřív vy a Vám podobní dělali.Pana Čunka ale nechci nijak obhajovat,ale na druhé straně mu zatím nic nedokázali.Jenom píšou a píšou.A Vy pane Mlynář posloucháte a posloucháte tak jako kdysi Rudé Právo.Nakonec dokážete být jen arogantní a posmívat se jménu.A nakonec Truhlář může být větší čuně než ten o kterém píšete.Ubohost a nenávist=Truhlář.

0 0
možnosti

anna n

1. 11. 2007 22:18
Re: UBOHOST!!!

ubohy jsi ty a jak! Tenhle stary pan pise uplne uplne uzasne.

0 0
možnosti
JN

HolmesS

1. 11. 2007 20:18
Blbe

Pane (a nemohu k tomu dát vážený), článek jsem nečetl, ale i z nadpisu se se 100% jistotu dá usoudit, že jste primitiv. (Y):-©

0 0
možnosti
PK

PK66

2. 11. 2007 1:00
Re: Blbe

právě proto, že jsi ani článek nečetl a už tady nesmyslně nadáváš, tak na primitiva vypadáš akorát ty ...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2946x
já jsem již v důchodu, mám rád václavskou klobásu, ale jíst ji moc nemůžu kvůli zdraví, pracoval jsem v muzeu, nebyl jsem ve straně, rád hraji karty s kámošem Béďou, žiji z důchodu

Seznam rubrik

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky